Politie springt in bij decemberacties TanQyou  

De eigentijdse aanpak van TanQyou doet veel stof opwaaien. Niet alleen binnen brandstof-aanbiedend Nederland, maar ook bij klanten. Afgelopen december experimenteerde TanQyou met kortingsavonden. Het succes hiervan was onvoorzien. Op pakjesavond moest de politie eraan te pas komen om het toegestroomde verkeer bij de TanQyou pomp aan de Overbuurtseweg in Bleiswijk in goede banen te leiden.

Invloed sociale media

Volgens TanQyou-eigenaar Jan-Harmen Akkerman is het overweldigende succes van de acties te wijten aan Facebook. “Het succes van acties via social media is soms lastig in te schatten. In december gaven wij rond Sinterklaas en de jaarwisseling twintig cent korting op brandstof bij onze vestigingen in Franeker en Bleiswijk. Het is bekend dat mensen omrijden voor dit soort kortingen, maar dat de politie het verkeer moest komen regelen bij een van onze stations had ik niet verwacht.”

Onderscheiden in een traditionele markt

Naast kortingsacties onderscheidt TanQyou zich door een moderne aanpak die uniek is binnen de brandstofmarkt. Iedere getankte liter brandstof staat gelijk aan een lot. Periodiek maken klanten kans op prijzen variërend van smartwatches tot led-Tv’s.

Akkerman: “Na je registratie wordt je kenteken automatisch herkend als je komt tanken. Zodoende maak je dus altijd kans op een prijs. In ons korte bestaan zijn er al duizenden mensen die ondervinden dat tanken goedkoop en ook nog eens leuk kan zijn!” In 2017 zal het TanQyou netwerk verder worden uitgebreid binnen Nederland.

error: Bericht Beveiligd!